نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

داوری: مشهد امکانات سخت‌افزاری دارد، تجهیزات ندارد

  • کد خبر: ۱۶۸۰۰۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
داوری: مشهد امکانات سخت‌افزاری دارد، تجهیزات ندارد
سرپرست خراسانی فدراسیون دوومیدانی گفت: تغییر زمان برگزاری جام امام‌رضا (ع) از سی‌ام اردیبهشت به خرداد معقول نبود.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام‌رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی هفدهم و هجدهم خرداد به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
در این مسابقات هفت تیم باشگاهی از ایران و پنج تیم خارجی حضور دارند. عراق، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و ایران کشور‌های حاضر در این مسابقات هستند. افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در نشست خبری پیش از شروع این مسابقات گفت: جام امام‌رضا (ع) باید خیلی قوی‌تر و جدی‌تر تلقی می‌شد. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده وضعیت مطلوب‌تری برای این مسابقات فراهم کنیم. دست‌کم باید سه‌ماه پیش از مسابقات ستادی تشکیل شود و دوستان رسانه در جریان قرار بگیرند و نقطه نظراتشان را بگیریم تا بتوانیم جامی در شأن امام‌رضا (ع) برگزار کنیم. او در ادامه افزود: قرار بود این مسابقه در سی‌ام اردیبهشت برگزار شود، اما به هر دلیلی به تاریخ کنونی منتقل شد. به نظرم خیلی بابرنامه و عقلانی نبود، چون عقبه این روز‌ها ارتحال امام (ره) و چند روز تعطیلی را داشتیم و می‌توانست آسیب جدی بزند. این اتفاق هم افتاد. چون فکر می‌کردم برخی کار‌های برون‌مرزی انجام شده است، اما نشده بود و کار‌های مربوط به گرفتن ویزا برای برخی کشور‌ها ازجمله هندوستان محدود شد. هندوستان خیلی دوست داشت شرکت کند. وقتی چنین جام‌هایی در تقویم کنفدراسیون آسیا و جهان قرار می‌گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار است. الان برخی ورزشکاران دختر و پسر ما در اینجا می‌دوند، چون سی امتیاز برایشان خواهد داشت. وی افزود: باید بتوانیم در آینده کار‌های دیگری انجام بدهیم ازجمله پرداخت جایزه دلاری، تا به ورزشکاران انگیزه بدهد. داوری به لزوم فراهم‌کردن امکانات برای برگزاری این مسابقات در سال‌های آینده گفت: برای ارائه تقویم برنامه‌مان به آسیا نیاز به امکانات خوب حرفه‌ای داریم که باید دست‌کم در چند استان مطرح مثل خراسان‌رضوی فراهم کنیم. مشهد امکانات زیرساختی از نظر ورزشگاه را دارد. ظرفیت لازم را دارد، اما به تجهیزات نیاز است و اگر قرار است این مسابقات تداوم داشته باشد و امتیازش از سی تا صد برود، نیازمند توجه است. داوری درحالی این مسائل را مطرح می‌کند که انتقال مسابقات جام امام‌رضا (ع) از مشهد به تهران انتقادات زیادی را به او وارد کرده است، به‌خصوص که مسابقات هم به نام امام‌رضا (ع) و هم گرامیداشت استاد علی باغبانباشی، چهره ماندگار دوومیدانی خراسان‌رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->